Sık Sorulan Sorular

1. Online Doktor, e-Konsültasyon ücretleri için nasıl ödeme yapabilirim?
Kredi kartınız ile ödeme yapabilirsiniz.

2. Kullandığınız kredi kartı ödeme sistemi BDDK onaylı mı?
Evet, kullandığımız ödeme alt yapısı (BDDK) Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu tarafından yetkinlendirilmiş bir sanal POS sistemidir. Ödeme sırasında bankanız tarafından size ayrıca SMS gönderilerek güvenlik kontrolü de yapılacaktır.

3. Online Doktor, e-Konsültasyon hizmeti sonrasında fatura gönderilecek mi?
Evet, faturanız e-posta (e-mail) adresinize iletilecektir.

4. Online Doktor, e-Konsültasyon için nasıl randevu alabilirim?
Ana Sayfa üzerinde önce ilgili branş ve doktoru seçiniz, daha sonra gelecek takvimden istediğiniz gün ve saati seçebilirsiniz, hemen ardından kredi kartı ödeme ekranı gelecektir. Böylece SELF SERVİS olarak tüm süreci kendiniz tamamlayabilirsiniz. Tüm işlem bittiğinde size SMS ile bilgilendirme gelecektir.

İsterseniz 444 94 94 Çağrı Merkezimizi arayarak, Online Doktor randevusu için yardım talep edebilirsiniz. Ödeme esnasında cep telefonunuza adres göndererek, ödemeyi sizin yapmanızı istiyoruz. Böylece güvenlik açığı oluşturmadan, kredi kartı bilgileriniz sadece sizde kalacak.

5. Doktor ile görüşmeler ne kadar sürer?
Birçok branş için 20 dakika sürecek şekilde planlanmıştır. Bazı özel branşlarda 45 dakika sürebilmektedir. 

6. Doktor ile hemen görüşmeden, ileri bir güne randevu alabilir miyim?
Evet, sayfa üzerinden branş ve doktor seçerek ödemenizi yaptıktan sonra istediğiniz gün ve saate görüntülü görüşme (video konferans) randevusu alabilirsiniz.

7. Doktor ile görüntülü görüşme (video konferans) iletişim adresi bana nasıl iletilecek?
Kayıt esnasında bizlere vereceğiniz cep telefonu numarasına gerekli tüm bilgiler ve görüntülü görüşme adresi iletilecektir.

8. Online Doktor, e-Konsültasyon sırasında teknik bir sorun nedeniyle görüntülü görüşme (video konferans) kesilirse devam edebilir miyim?
Evet, kesintinin kısa sürmesi durumunda yine aynı adres (link) üzerinden görüntülü görüşme odasına giriş yapabilirsiniz, doktorunuz sizi bekleyecektir. Eğer kesinti uzun sürerse ve tekrar bağlanamazsanız, çağrı merkezimizi aramanız ve sorununuzu iletmeniz gerekmektedir.

9. Online Doktor, e-Konsültasyon sırasında görüntülü görüşme (video konferans) görüntüleri ve/veya sesleri kayıt ediliyor mu?
Hayır, Kişisel Verileri Koruma Kanunu (KVKK), hasta bilgilerinin gizliliği, kişisel mahremiyetin korunması ilkeleri doğrultusunda görüntüler ve sesler kayıt edilmemektedir. Hem sağlık hem de kişisel verilerinizin güvenliğinden emin olmak için yurtdışı bulut hizmetlerini, FaceTime, WhatsApp, Skype gibi uygulamaları kullanmıyoruz…! Güvenlik riskini ve gizlilik suistimalini en aza indirmek için kullandığımız alt yapıyı, kendimize ait ve yurtiçindeki güvenli sunucularımızda çalıştırarak, görüntülü görüşme (video konferans) anında uçtan uca şifreleme kullanıyoruz.

10. Online Doktor, e-Konsültasyon sırasında görüntüleri ve/veya sesleri, ben kendim için kayıt altına alabilir miyim?
Hayır, Kişisel Verileri Koruma Kanunu (KVKK) gereğince görüşmelerin kayıt altına alınması yasal değildir.

11. Online Doktor, e-Konsültasyon sırasında doktorum daha önceki sonuçları, görüntüleri veya raporları görmek isterse nasıl paylaşabilirim?
Bilgisayar ile görüntülü görüşme yaparken sol alt köşede yer alan “ekran paylaşma” butonuna basarak bilgisayarınız üzerinde bulunan belge, fotoğraf ve raporları doktorunuza gösterebilirsiniz. Diğer seçenek doktorunuzun e-posta (e-mail) adresini isteyerek kendisine gönderebilirsiniz.

12. Randevumu iptal edebilir miyim?
Evet, randevu saatinizden en az 24 saat önce bize haber verirseniz, iptal ederek para iadeniz yapılır. 

Randevunuza gelmezseniz randevu için tam ücret ödenir. Para iadesi yapılmaz. Çağrı merkezini arayarak gerekçenizi belirterek yeni bir güne planlama yaptırabilirsiniz. En fazla 2 (iki) defaya kadar gün ve saat değişikliği yapabilirsiniz.

Randevunuzu 24 saatten daha kısa bir süre önce değiştirmek isterseniz, çağrı merkezini arayarak yeni bir güne planlama yaptırabilirsiniz veya kendiniz aynı internet sayfası üzerinden en fazla 2 (iki) defaya kadar gün ve saat değişikliği yapabilirsiniz. Para iadesi yapılmaz.

13. Gerekmesi durumunda ev ziyaretleri yapıyor musunuz?
Evet, Online Doktor, e-Konsültasyon görüşmesinde herhangi bir fiziksel muayene, test, ölçüm, çekim gerekmesi durumunda, birçok hizmeti evinizde veya iş yerinizde gerçekleştirilecek şekilde talep edebilirsiniz. Evde Bakım ve Mobil Sağlık Hizmetleri randevusu ayarlamak için sizinle iletişime geçilecektir. 

14. Ev ziyaretleri esnasında hijyen kurallarına dikkat ediliyor mu?
Evet, evde doktor, evde hemşire ve diğer evde sağlık personelimiz eve girmeden hemen önce, tek kullanımlık önlük, tek kullanımlık eldiven ve tek kullanımlık maske giymektedir. Her ziyaret öncesinde tüm malzeme ve cihazlar dezenfekte edilmektedir. Evde doktor ve evde hemşire hizmetlerinde mutlaka ikinci bir sağlık personeli eşlik etmektedir. Bir doktor veya hemşire sadece hasta ile ilgilenmekten, diğer hemşire gerekli cihaz ve ekipmanları hazırlamaktan sorumludur. 

15. Online Doktor, e-Konsültasyon ücretleri nedir?
Farklı branşlara ait farklı ücretlendirme ve seans süreleri olduğu için, sisteme kayıt olduktan sonra tüm fiyat bilgilerine erişebilirsiniz. Kayıt olmadan fiyat bilgisini öğrenmek isterseniz, numarası aşağıda bulunan çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

16. Online Doktor, e-Konsültasyon görüşmesi sonrasında kontrol seansı var mı?
Farklı branşlara ait farklı kontrol seansı uygulamaları olduğu için, sisteme kayıt olduktan sonra tüm bilgilere erişebilirsiniz. Birçok branşta ücretsiz kontrol seansı verilmektedir. Kontrol görüşmesinin gerekli olup olmadığı, Doktorunuz ile yapacağınız görüşmede karar verilecektir.

17. Özel sağlık sigortası veya çalıştığım kurumun sağlık yardımı hakları geçerli mi, kullanabilir miyim? 
Sigortanız veya kurumunuz size online doktor, e-Konsültasyon hizmetini ödeyebilir veya sizin için indirim sağlayabilir. Bu durumu kendiniz görüşerek detaylı bilgi almalısınız. Poliçe veya haklarınız kapsamında size nasıl yardımcı olabileceklerini sorarak, koşulları talep edebilirsiniz. Sigortanız veya kurumunuz uygun görmesi durumunda bizimle irtibata geçecektir.